19 Ekim 2011 Çarşamba

tashih: 5 valiz değil 0.5 valiz.
ve devamında, Turgut Uyar konuşmaktan imtina eder oldum. Turgut Uyar Turgut Uyar Turgut Uyar herkese uyuyormuş gibi son günlerde ya da ben mi iyice çevremi daralttım? Bir T.U. çemberindeyim. herkese uysun istemiyorum. : ( ah bak, kıskanmak. yazdığını değil okuyanını.
sana uysun sana onu ben zaten uydurdum. yani seninle konuşmakta bir sakınca yok. (alınganlığından korkmuşum bugün sanırım yoksa böyle uzun açıklamam gerekmezdi)
atlar şiirlere çok yakışıyor değil mi? [hemen de ece ayhan hemen de zambaklı padişah] [enis akın durur mu? durmaz. görkemli göğ var elinde]
şiirde daha ne güzel? baba, tren, göğ kendi başına şiir, mavi, lâl, rakı,...
sen anımsat az da.
şimdi içim çok bulanıyor. gözlerim dumanlanıyor.
sonra yazarım. ama yazarsan muhakkak okurum. ama yaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder