19 Ekim 2011 Çarşamba

evdeki herkesin kedi olduğu köye bolca selam ve mır. ... yavru mu? yavruysa miyk de koyuyorum maile. mektup diyeyim mi? postacı yoksa mektup da mı yok?

sen yine yazmak istiyorsun. uzun süredir yazmak isteyip yazmaman zamansızlıktan mı? artık ama öpmesinler. beni dinlemiyorlar. ben söylemiyorum. sen yaz.

başka evde olmak da ne güzeldir ama başkası yokken. ben taşınmaya bayılıyorum dedim geçen gün babam 'az taşındığın için' dedi, haklı olabilir. şehirlerce göçmek bir açlığa işaret ediyor, belki tatsam doyarım.

senin şiirlerinde ne var onu sonra yazacağım. o saatten beri beynimde dönüyor. bu beyin de işte bende hemen cerrahi anlamını buluyor. bu kez 'beynimde dönüyor' yanlış oluyor. kalple de aynı şekilde sorunluyum. kelimesi hiç romantizm getirmiyor. zaten romantizm de gerekmiyor ama kalp işte anıldığı an purkinje iplikleri, his demetleri... anıldığı yerden uzaklaştırıyor.
..., ..., ..., sen. hepinize birer ip uzattım. güzel gece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder