8 Kasım 2011 Salı

selamlar o.o.o.,
kulaklarım halen kırmızı.
nabzım fazla düşüktü evet bir terslik olduğunu anladığım için ölçmüştüm zaten. tabi ki hep öyle değil. -tıp okuduğunu fark ettim yeni, ne iyi- dün iyi değildim ben de uyudum.
sıkıntı aslında çok nadir bir durum bende. sadece bu aralar böyle. hep yapacak bir şeylerim vardı ve hep zamanım azdı.
kelimelerim için söylediklerin mutlu etti. çok özenli değilim gibi. gelişine yazıyorum.
ne okuruma artık bir yanıt veremiyorum. fictionda türkleri okumayı seviyorum ama. uzun zamandır roman okumadığımı da eklemeliyim.
öykü de sevmem pek. en son bazuka'yı okudum ama iyiydi o. yani yine yeni yazarlar. mis gibiler.
çok şiir en çok şiir. şiir okunacak yaşlarda hiç sevmezdim bir de :)
beynimin bulanmadığı zamanlar fuko, derridasevmelerim oluyor.
rakı seviyorum genelde ailemle içiyorum onu. arkadaşlarımla da nadiren. sokakta hep vodka.
sanal alemle ilgili yorumum çok sevdiğim bir arkadaşımınki olacak ''gerçek dünya ne amk?'' teselli mi bilmiyorum. 2005'ten beri sanırım, yazıyorum işte. mecburen yalnızım. buna romantik bir anlam da katmıyorum. :)) şopi tipi bir mecburiyet.
devrime inanıyordum ve inanıyorum. sadece artık beklemiyorum. biraz küstüm.
büyük işler başarmadan yaşanır. belki sadece öyle.
bu bir mektup oldu. yanıtlanmalı. konuşmak istediklerinse bunlar, kendi yanıtlarını da yazsan ya?

p.s. hem ben aslında çok neşeliyim. -dir.-di. hatta lüzumsuz neşeli. sadece bu ara biraz böyle. geçmesini umuyorum. geçmesini bekliyorum. geçer.

g.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder