19 Ekim 2011 Çarşamba

yedi günün acı soğan kokusu şimdi toplanıp gözümü yaktı. yazmasan ağlamayacaktım.

daha şimdi ''ben çok iyiyim ben çok iyiyim ben çok.'' yazdım da yolladım birine. herkes için binbir suratım olması ama sana maskesiz yazabilmeme ne demeli? biraz da en gebeş gülüşlerimi ve salak esprilerimi paylaşmadığımdan haksızlık ediyormuşum hissi fakat sen zaten mallory'yi okumak istemiyordun.
bana içmeye çıktığını söylediğin o akşam benim de dengemi bozdular. imalat bir rakı geldi kör olacaktım bu kez. çok susamıştım. her şeyin her şeyin sallandığı bir gece düşün momentsiz. ne iyi ki arkadaşlar var. sonra arefe/arife bilemediğim o gün işte. çok acayip bir gün oldu. kalp krizine de bayram dediklerini öğrendim. kaçtım uçmakdere'ye gittim, biliyorsun işte su, arınma, rakı, unutma, lethe. hiç şiir. hiç şair. hiç müzik. yüzdüm de yüzdüm. sonunda dönülüyor. döndüm. döndüm ama sancılar, ateşler istanbul'da. o da geçti. en detaylı anlatabileceğim şekli bu. ilk sana anlatıyorum ne acayip. koskoca yedi gün ne kadar da konuştum.
....sözlük benim üzerine konuşabileceğim bir platform değil. bu ilgisizliği de bu ilgiyi de anlamıyorum. kim neden alır? kim neden yazmaz?
öykü sevmem dedim değil mi ama bazuka'yı okumuştum ben özel patoloji dersinde. sevmiştim de. şu sıra döne döne hep şiir, sırf şiir, eski şiirleri hep.
bugün bir iş görüşmesine gittim. referanssız başvurduğum bir yerdi. bu bile iyi geldi. 2. bir görüşme olacakmış. haber bekleyin. peki.
bir arkadaşımla artık arkadaş değilim. düşmanlaşmak da büyük bir kelime ama düşmanlaşsam yeri. kimseyi kendisi aramadığı sürece aramadığımdan zaten normal bir arkadaşlık ilişkim olduğu söylenemez. anlatırsan okurum?
ben o listeyi baştan sevmedim u... ya. fikir mükemmeldi de mabemolde tiksindim sanırım. sonra kategorize etmeye çalışmak... müzik öyle değil ki. hem benimle müzik öğrenmek ne demek? ben çok sevdiklerimi dinle istedim. listeye koyunca olmadı. dinlediğimi dinlediğim zamanda dinlemen güzel olabilirdi. pek birbirimizin etrafında değildik. bundan sonra buradan gönderirim sevdikçe bir bir?

http://www.youtube.com/watch?v=am6rArVPip8&ob=av2e

işte bu yedi gün.
ben bunu bir saatte yazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder