9 Kasım 2011 Çarşamba

excuse me but fuck you

kahkahas superficiale şarkısı. bu şarkıda tarzının dışına çıkmış çok soft, çok şeker bir olmaklığa sahip olmuş. bunu seçmiş o da naçizane. ıyh canlarım benim, muniiiiis, şeker.
konserde hepimize tek tek sordular ''ne düşünüyorsunuz?'' diye. dedim ki 'sizin olmaklığınız size benimki bana.' demedim ki ''ay cicişler sizin nasıl olmaklığınız olur sadece benim olabilir!''  'olmaklığı bedava mı dağıtıyolar lan ben çalıştım da oldum' falan demedim hiç tabi ki. içimden geçti ama, vollo nö yolon söyliym benim de geçiyor içimden ama duruyorum. içimden hiyerarşideki basamağıma uymayan cümleler geçtiğinde hemen duruyorum. durmak bir fiil. sizin için de bir yer belirlenmiş, sizin yeriniz size benimki bana ama siz niye durmuyorsunuz? beni kırıyorsunuz.
neyse şunu diyecektim ben: şarkı iyi şarkı güzel. aşağı yukarı şöyle bir şeyler diyor;

ay rica etsem bi siktirip gider misiniz? ahaha ya bi şarkı bunu der mi? ay diyor ya şarkıda ne kadar bizden ne kadar içten bakar mısınız? hiç öyle olmaklığı falan olmadan, olmaklıksız, ay diyor, bi diyor, siktirip gidin artık diyor. o kadar dinledim bi gitme isteği de geldi sahi. içten çocuklar ya. siz de dinleyin, kendinize anlamlar bulun. bi fincan uzatma mesafesinde olsanız hemen uzatırım hiç çekinmem ama işte basamaklar falan. önce kendinizi biraz daha kendi üstünüzden gerçekleştirmeniz, oldurmanız gerekecek.

ay yanlarım ağrıdı. ay dedim ben de işte tamam, lütfen yanlarıma daha fazla vurmayın, huylanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder