19 Ekim 2011 Çarşamba

Bundan sonra bölünmeyecek. İnsanları kırmamaya çalışıyorum. Dinliyorum dinliyorum dinliyorum. Türbe olmuşluğum var. Bazen oluyor 'beni artık kimseler arayıp da bulmasın' deyip kapanıyorum. Biraz toparlanıp çıkıyorum. Şımarık olabilirsin sen bazen benim için daha iyi. En azından nazdan herkesi öldürdüğüm anlarımı senden sakınmam. Kedilerin avlanıyor olması gerekmiyor mu şu saatte? o minik şeylerin insan olmadığına emin misin? kedi izlemenin öyle bir yanı var hakikaten bu yüzden mi insanlar kedi videolarıyla iletişiyor dersin?
''tutmak'' ne kelime? dün nazik bir adam olduğunu fark etmiştim yine nezaketten uykuya gitmezsin yazmamı beklersin diye düşündüm. lütfen öyle yapma. ben de tedirgin olmayayım.
bir gün benim de sigaram olacak.
'ben hep bunu içerim' dediğim bir sigaram,
'ben hep şunu okurum' dediğim bir gazetem olsa dünya daha güzel bir yer olabilir. belki. imkânı elverdiğince. :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder