10 Eylül 2011 Cumartesi

lambasız, cinsiz

bir kahve şimdi ne güzel olurdu. başkasının yaptığı. bir yandan da daha az kahve, daha az sigara içmek istiyorum. suyu seveyim istiyorum. su içmeyi unutmasın istiyorum. kimsenin böbreği sancımasın istiyorum. akdeniz artık bir hastalık olmaktan çıksın da mezesiyle salatasıyla anayım istiyorum. başkası bana şiYir yazmasın istiyorum. çikolata istiyorum. sürekli isim, adres değiştirmeyeyim istiyorum. balık istiyorum anasonlu. neden kaçtığımı bilmek istiyorum. sahaf festivalinde çok mutlu olacağım kitaplar bulmak istiyorum. bu kadar içip ertesi gün kendimizden tiksinmeyelim istiyorum. bir yandan da insanlıktan biraz da biz çıkalım istiyorum. sin palabras gibi şarkılar yasaklansın istiyorum. daha çok vakit istiyorum. uyuyabilmek istiyorum ama sonra uyanabilmek de. beklemeyeyim istiyorum. utanmayayım istiyorum ama alışmayayım da istiyorum. lamba istiyorum cinsiz. daha çok cam istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder