17 Ağustos 2011 Çarşamba

12 Derste: Psivak Olunca Ne Yapmak Gerekir?

- Sosyal medya sürtüğü olmanın alemi var mı?
- Yok.

- Heybeli'de her gece mehtaba çıkmanız üzerine söylenecek bir şey kalmamış?
- Doğru söylüyorlar, iyice abarttık.

- Psivak kimliğine alışmak sizin için zor oldu mu, yüzünüze alışan seyirci yeni hâlinizi yadırgadı mı?
- Yok olmadı. seyirci uyduğunu yer.

- Sabahın 7sinde bir blogta saçmalıyor olmak size normal geliyor mu?
- Tastamam oluyorum. Bu benmişim meğersem. Kendimi gerçekleştirmişim sonunda. Kişisel menkıbem buymuş benim de.

- Hedef kitleniz değişmiş diyollar?
- Şimdi ben önüme yazıyorum aslen hedefim yok fakat çok eğlenceli görünen ibretlik hatalarımlarımdan etkilenen küçük çocuklardan sıkıldım, dahası ürktüm. Böyle bir sorumluluk almak istemiyorum; ben kimsenin Kadırgalı Seda Bacısı değilim. Bu açıdan 'olan oldu' kısmımı kapatıp 'neler oluyor'u yazmayı planlıyorum.

- Psivak nedir, yine ne kelimeler uydurdunuz, bir dost 'psikobozuk ördek' dedi?
- Değil. Ördek değilim başlıkta belirttiğim gibi kediyim. O konuda bir yanlış anlaşılma olmasın. Spivak saygı duyduğum, etkilendiğim bir abla ve ismimi de ondan aldım.
Bugün doğanlar için isim önerileri:
 Kız: Spivak Erkek: Spivak Kedi: Psivak 
gibi bir bölüm vardı takvimde, o şekilde şeyoldu.

- Bir fotoğraf projeniz varmış?
- Var.

- Film projeleriniz de olmuş?
- Oldu evet. O küçük beyninle bana laf sokmaya çalışman hoş değil ama. Film olmadıysa da fotoğraf olacaktır çünkü solo bir proje.

- Alterinizle kavgalı olmanız hoş mu?
- Değil. Kimseyle kavgalı olmak hoş değil. Ben hiç hoş değilim. Kapıya ayağımı çarpıp 20 dk kapıya küfrederim.

- Kesmeyi düşünüyor musun?
- Düşününce kesemiyorum.

- Durur musun?
- Dururum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder