19 Eylül 2013 Perşembe

merhaba demeden olmaz merhaba demeden olmaz


merhaba, bence insana getirilen bir sıfat olarak akordeon, gevşekten hallice ve bence çok düşünmek iyi değil. çok düşünmeyin başınıza bi iş gelir. çok araştırmak, çok bilmek felaketlere yol açar. sorular istemediğiniz cevapları getirebilir. o cevapları elinize alıp oturup ne yapacağınızı bilemeyebilirsiniz. iki evirip çevirip duvara fırlatmak bir seçenek tabi ama herkesin harcı değil siz ben misiniz? hayır değilsiniz. ben de siz değilim, sen hiç değilim, o olabilirim bak, o olur; O olmaya niyetlenmedim değil ama o iş de öyle değil. ayakkabılarınız benim ayakkabılarım mı? değil. if you were me... geçiniz. ennnnn geç on beş gün sonra bir soru daha soracaksınızdırmış. sormayacaksınız. çünkü mutsuz olursunuz. bırak mutsuz olalım. ben seninle mutsuzluğa da varım. o iş öyle hiç değil. canım bak bazı şeyler sadece filmlerde güzel. ne kadar romantiksiniz. biramı gırtlağınıza siz mi dökersiniz ben mi boşaltayım? hayatınızı bir kitap karakteri gibi yaşayabilirsiniz. yaşayabilir misiniz? siz ben misiniz? ben sizin seniniz değilim. bildiğiniz gibi değilim. 2004'te yazmıştım bunu halâ akıllanmadınız. akıllanan birkaç kişi de hasta veya öldü. akıllılara karışma, başına bi iş gelir. sorular diyordum ve devamında elbette cevaplar, her petkaya uygun ölçüde üretilmiyor. pardon bakar mısınız? siz yazı da mı yazıyorsunuz? hey arkadaki arkadaşım, siz nereye kadar yazıyorsunuz? ocaktan geçiyor musunuz? ben ekimde bir durdum; oradan beri katırla devam ediyorum. ekşisini tatlısını sözlüğü gözlüğü şiiri manikürü aynı gün bıraktım dedim dinlemediniz. virgül koymak istemiyorsam koymam bayım biz burda konsept sikiyoruz. aranızda geri geri sayanlar var, rencide etmek istemiyorum- istiyorum da aklıma bi arkadaşın lafı geldi öyle gelişine devam ettim. neyse şey dicem 0 oluyo mesela bir şey değişmiyo. çok utanmıyo musunuz o zaman? ben işte çok utanıyorum sizin yerinize. yeni yıla da bu yüzden girmiyorum. ben de istiyorum saymak ama 0 olduğunda, 0 olduğumda siktirip gidebilmem gerekiyor. 0 olmak çok kötü. 9 olmak lazım. 9 olduğumuzu sanıyorduk bir de o iş de öyle değilmişiz. taş çatlasa 7. öf toparlamıyorum ya, toplasam ne olacak sanki. bu da metin değil bu arada. her dört cümle bir metin etmez. metin tekin'i andık mı? andık. ya ben aslında kızgın değilim. mutsuz köpekler var, onlara üzülüyorum biraz. buğular var. buğulara üzülüyorum ama geçirmeye çalışıyorum. annemin hiç anlamadığı şeyler yazıyorum. saçlarımı balkondan sallandırmak için uzatıyorum. bi kere sallandırayım kazıtıcam. kendimi. yerdeki saçımdan. of anlamım bağlamım kaydı. evet kendimin de anlamadığı şeyler yazıyorum ama bunlar yarın bana bir şeyleri işaret edecek. bana bayram mesajı atmayın arkadaşım, buruk selamınızı sikerim. heh işte iki saattir bunu diyecekmişim. bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder